close

一人大樂隊
厲害!!~ 灰熊厲害 

  

Little Things (Ukelele cover)--Gerald Ko

 

 

原唱:One Direction

  

Your hand fits in mine你的手與我大小是如此剛好

Like it's made just for me像是為了我而創造

But bear this in mind這想法在我心裡悄悄萌芽

It was meant to be自然而然

And i'm joining up the dots With the freckles on your cheeks我要將你臉上的雀斑連成一個個圖案

And it all makes sense to me這無聊的小動作卻對我好有意義

I know you've never loved我知道你從來不愛

The crinkles by your eyes那些在妳眼睛旁的小皺紋

When you smile,在妳笑的時候浮出

You've never loved你也從來都不愛

Your stomach or your thighs你的食量或你的腰身

The dimples in your back或是你背後的兩個小小腰窩

At the bottom of your spine在你脊椎骨的最下方

But i'll love them endlessly但我愛,永無止盡的愛著

 

I won't let these little things我不會輕易的讓這些小事情

Slip out of my mouth從唇邊流露

But if i do但如果我做

了It's you那是因為你啊

Oh it's you因為是你啊

They add up to因為你所以存在

I'm in love with you我是這麼的深愛著你

And all these little things還有這些細微的小事情

 

You can’t go to bed你無法入睡

Without a cup of tea如果不在睡前喝杯熱茶

And maybe that's the reason也許那就是為什麼

That you talk in your sleep你會說夢話

And all those conversation而我收藏你夢中的呢喃話語

Are the secrets that I keep成為我不願告訴你的小祕密

Though it makes no sense to me雖然它們根本不成任何意義

I know you've never loved the sound of your voice tape我知道你討厭自己從錄音機裡播放的聲音

You never want to know how much weigh也從來不想去看體重機的數字

You still have to squeeze into your jeans總是得用力擠才穿的下牛仔褲

But you're perfect to me但你對我來說是完美無瑕的

I won't let these little things我不會輕易的讓這些小事情

 

Slip out of my mouth從唇邊流露

But if it's true 但如果我做了

It's you那是因為你啊

Oh it's you因為是你啊

They add up to因為你所以存在

I'm in love with you我是這麼的深愛著你

And all these little things還有這些細微的小事情

You'll never love yourself你從來不愛你自己

Half as much as I love you也許連我愛你的一半都不到

You'll never treat yourself right darlin'你也不曾好好對待你自己 親愛的

But i want you to但我希望你願意

If i let you know如果我讓你知道

I'm here for you我就在這裡

Maybe you'll love yourself like i love you也許你會開始愛自己,就像我深愛著你一樣啊

Oh.. 

I've just let these little things我讓這些小事情

Slip out of my mouth從唇邊流露

Because it's you因為是你啊

Oh it's you因為那是你啊

It's you只有你

They add up to才會存在

And i'm in love with you我深愛著你

And all these little things還有這些小小事情

I won't let these little things我不會輕易的讓這些小事情

Slip out of my mouth從唇邊流露

But if it's true但不會錯的

It's you因為是你

It's you因為是你啊

They add up to所以存在

I'm in love with you我很愛你

And all your little things也愛著這些小事情

 

arrow
arrow

    桃園烏克麗麗 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()